نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی علل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات عربی در درس صرف؛ مطالعۀ موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 157-172]
  • آموزش چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]
  • آموزش زبان عربی ارزشیابی مجازی در آموزش زبان عربی در دوران «کرونا»؛ چالش ها و فرصتها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 209-222]
  • آموزش زبان عربی نقش کارورزی در رشد حرفه‌ای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]
  • آموزش زبان عربی راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش زبان عربی در دوره متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 25-41]
  • آموزش زبان عربی تأثیر تداخل زبانی مثبت در یادگیری زبان عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 187-202]
  • آموزش عربی روش‌ها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
  • آموزش عربی نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]
  • آموزش عربی نگاهی به کارآمدی راهبردهای نوین آموزش زبان عربی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 171-186]
  • آموزش مجازی ارزشیابی مجازی در آموزش زبان عربی در دوران «کرونا»؛ چالش ها و فرصتها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 209-222]
  • آموزش‌وپرورش راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش زبان عربی در دوره متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 25-41]
  • آیندۀ شغلی بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
  • آیه 28 سبأ تقریری نو بر ولایت أمیرمؤمنان علی (علیه‌السلام) با تکیه بر ترکیب واژه‌ی «کافّة» در آیه 28 سوره سبأ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 137-155]

ا

  • ابن فارض بررسی سیمای معشوق در شعر ابن فارض [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 111-130]
  • ارزشیابی مجازی ارزشیابی مجازی در آموزش زبان عربی در دوران «کرونا»؛ چالش ها و فرصتها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 209-222]
  • ارزیابی مقاله نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]
  • استاد نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 9-24]
  • اسرائیل تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]
  • اصول روان شناختی آموزش زبان عربی بر پایه اصول روان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-82]
  • افعال بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]
  • الترجمة والتعریب الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
  • الحقول الدلالیة الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
  • الدخیل الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
  • الطّیّب صالح بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
  • العصر العباسی الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
  • الگوی تدریس بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزه‌ی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]
  • الگوی لاکلا و موف تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]
  • المعاجم الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
  • المعجم الوسیط واژگان نوظهور در فرهنگ لغت‌های معاصر زبان عربی (پژوهش در دو فرهنگ لغت «المکنز الکبیر» و «المعجم الوسیط») [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 42-60]
  • المعرّب الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
  • المکنز الکبیر واژگان نوظهور در فرهنگ لغت‌های معاصر زبان عربی (پژوهش در دو فرهنگ لغت «المکنز الکبیر» و «المعجم الوسیط») [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 42-60]
  • انگیزش بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزه‌ی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]
  • انگیزه آموزش زبان عربی بر پایه اصول روان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-82]

ب

  • بافت متنی و موقعیتی بررسی نشانه شناختی واژه «خشوع» در قرآن کریم [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 61-78]
  • بلاغت بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]

پ

  • پدیده های صرفی بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]
  • پراپ واکاوی تطبیقی عناصر روایت‌ در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیک‌تاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزه‌ی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]
  • پیشرفت حرفه‌ای نقش کارورزی در رشد حرفه‌ای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]

ت

  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]
  • تداخل زبانی تأثیر تداخل زبانی مثبت در یادگیری زبان عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 187-202]
  • تداخل مثبت تأثیر تداخل زبانی مثبت در یادگیری زبان عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 187-202]
  • تدریس چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]
  • تربیت دینی تأملی بر مهم‏ترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]
  • تربیت معلم نقش کارورزی در رشد حرفه‌ای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]
  • ترجمة مقوله‌های فرهنگی بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
  • ترجمه جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]
  • ترکیب کافّه تقریری نو بر ولایت أمیرمؤمنان علی (علیه‌السلام) با تکیه بر ترکیب واژه‌ی «کافّة» در آیه 28 سوره سبأ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 137-155]
  • تشابهات میان زبانی تأثیر تداخل زبانی مثبت در یادگیری زبان عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 187-202]
  • تفاوت‌های فردی آموزش زبان عربی بر پایه اصول روان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-82]
  • تفسیر جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]

ج

  • جیگ ساو بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزه‌ی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]

ح

  • حازم قرطاجنی بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیه‌بر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]
  • حکمت تأملی بر مهم‏ترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]

خ

  • خشوع بررسی نشانه شناختی واژه «خشوع» در قرآن کریم [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 61-78]
  • خودکارآمدی نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 9-24]
  • خیال بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیه‌بر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]

د

  • دانشجومعلم نقش کارورزی در رشد حرفه‌ای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]
  • دانشگاه شهید مدنی آذربایجان آسیب‌شناسی علل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات عربی در درس صرف؛ مطالعۀ موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 157-172]
  • دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
  • درس صرف آسیب‌شناسی علل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات عربی در درس صرف؛ مطالعۀ موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 157-172]

ر

  • راهبرد راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش زبان عربی در دوره متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 25-41]
  • راهبردها روش‌ها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
  • راهبردهای نوین نگاهی به کارآمدی راهبردهای نوین آموزش زبان عربی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 171-186]
  • رشته زبان و ادبیات عربی بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
  • رشته عربی نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 9-24]
  • رشتۀ تحصیلی بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
  • روایت‌شناسی واکاوی تطبیقی عناصر روایت‌ در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیک‌تاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]
  • روزنامه عکاظ تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]
  • روش دستور ـ ترجمه نگاهی به کارآمدی راهبردهای نوین آموزش زبان عربی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 171-186]
  • روش‌های تدریس روش‌ها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
  • رویکرد نقش‌گرا نگاهی به کارآمدی راهبردهای نوین آموزش زبان عربی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 171-186]

ز

  • زبان چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]
  • زبان و ادبیات عربی آسیب‌شناسی علل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات عربی در درس صرف؛ مطالعۀ موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 157-172]

س

  • ساختارهای قسم جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]
  • سلیمان عیسی واکاوی تطبیقی عناصر روایت‌ در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیک‌تاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]

ش

  • شعر تأملی بر مهم‏ترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]
  • شعر بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیه‌بر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]
  • شعر روایی واکاوی تطبیقی عناصر روایت‌ در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیک‌تاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]
  • شعر عاشقانه-عارفانه بررسی سیمای معشوق در شعر ابن فارض [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 111-130]
  • شیوه ها‌ چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]

ص

  • صادق دارابی بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
  • صفی الدین الحلی تأملی بر مهم‏ترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]

ظ

  • ظرائف قرآن بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]
  • ظرافت آوایی بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]

ع

  • عرس الزّین بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
  • عشق بررسی سیمای معشوق در شعر ابن فارض [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 111-130]
  • علاقه بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
  • عملکرد تحصیلی نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 9-24]

ف

  • فراگیران روش‌ها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
  • فرهنگ لغت‌های عربی معاصر واژگان نوظهور در فرهنگ لغت‌های معاصر زبان عربی (پژوهش در دو فرهنگ لغت «المکنز الکبیر» و «المعجم الوسیط») [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 42-60]
  • فلسطین تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]

ق

  • قرآن جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]
  • قرآن کریم بررسی نشانه شناختی واژه «خشوع» در قرآن کریم [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 61-78]

ک

  • کارورزی نقش کارورزی در رشد حرفه‌ای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]
  • کرونا ارزشیابی مجازی در آموزش زبان عربی در دوران «کرونا»؛ چالش ها و فرصتها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 209-222]

ل

  • لارنس ونوتی بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
  • لفظ نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]

م

  • متنبی تأملی بر مهم‏ترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]
  • محاکات بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیه‌بر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]
  • معادل یابی جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]
  • معشوق بررسی سیمای معشوق در شعر ابن فارض [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 111-130]
  • معلم عربی روش‌ها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
  • معنی نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]
  • معیارهای علمی نقد نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]
  • مهدی مرادی واکاوی تطبیقی عناصر روایت‌ در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیک‌تاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]

ن

  • نحو چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]
  • نشانه شناسی بررسی نشانه شناختی واژه «خشوع» در قرآن کریم [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 61-78]
  • نقد ادبی بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیه‌بر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]
  • نگرش آموزش زبان عربی بر پایه اصول روان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-82]

و

  • واژگان نوظهور واژگان نوظهور در فرهنگ لغت‌های معاصر زبان عربی (پژوهش در دو فرهنگ لغت «المکنز الکبیر» و «المعجم الوسیط») [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 42-60]
  • ولایت أمیرالمؤمنین تقریری نو بر ولایت أمیرمؤمنان علی (علیه‌السلام) با تکیه بر ترکیب واژه‌ی «کافّة» در آیه 28 سوره سبأ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 137-155]

ی

  • یادگیری اثربخش راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش زبان عربی در دوره متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 25-41]
  • یادگیری مشارکتی بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزه‌ی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]